2012. augusztus 8., szerda

0.nap

Az az igazság, hogy muszáj kezdenem magammal valamit különben befogok golyózni, de komolyan. A hetem fénypontja a varratszedés, ez csak szerintem szánalmas? 16 vagyok, szingli és nyári szünet van szóval kivégezve egy újabb sorozatot, úgy döntöttem hogy kezdek valami értelmeset a maradék 24 nappal, ami még hátra van a suli kezdésig. Az a furcsa helyzet állt elő, hogy hiányzik az iskola, nem azért mert valami furcsa net függő stréber vagyok, egyszerűen az van, hogy az ország 4. legjobb gimijébe járok és imádom, oké talán mégis furcsa vagyok, de stréber biztosan nem figyelembe véve a nem létező tanulási szokásaimat...Hála az égnek vannak barátaim, gondolom mondanom sem kell, hogy nem vagyok az a bálkirálynő típus, de azért egész jól elvagyok.De az biztos hogy ez volt az utolsó tétlen napom, a holnapot a kórházban töltöm, de aztán csinálok végre valami izgit, na jó azt hiszem csak valami normálisat, már ha 12 különböző sorozat bámulását nem tekintjük annak.

Oké ami a leszokást illeti jobb lesz ha fokozatosan csinálom, az esti program pizza sütés és született feleségek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése