2012. augusztus 10., péntek

2.nap

Karma

Véget ért az iskolai bevásárlás második rohama is, tulajdonképpen még sikeresnek is mondhatnám, ha nem venném figyelembe azt a tényt, hogy hála az egész napos rohanásnak, lemaradtam az első programomról a héten.Találkozóm lett volna a színjátszós társaimmal, azonban én ehelyett füzeteket válogattam. A hangulatomra csak rátett egy lapáttal, hogy 1 góllal nyertek a svédek férfi kézilabda válogatottunk ellen, nagyon kicsin múlt, hogy történelmet írjanak ma Mocsaiék, de nem jött össze....ezért tényleg kár volt.
A holnap sem ígérkezik sokkal felhőtlenebbnek, mármint persze szeretem a családomat, de összezárva velük egy viszonylag kis túrakenuban egész nap nem lesz túl felemelő. Arról nem is beszélve, hogy nem igazán hiszem hogy képes vagyok evezni 15 km-t, nem hangzik valami egyszerűnek. Eddig ugyan filóztam, de végre elhatároztam, hogy vasárnap elmegyek a Dina meccsére és tiszta vizet öntök a pohárba, ha ki akarnak rekeszteni így is úgy is megteszik, ha nem akkor jobb tisztázni a félre értést minél előbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése