2012. augusztus 9., csütörtök

1. nap

Lonely girl

Túl vagyok az idei első iskola bevásárláson, az estét 2 füzettel, 1 csomag filccel és 1 tolltartóval zárom szóval korántsem mondható sikeresnek, holnap jön a második futam. Vannak azonban egyéb gondok az élet lényegesebb területein. Dorottya Győrbe jön holnap, de mitmindig most is a Dinához és nem hozzám, az említett hölggyel azonban alig beszéltem a nyáron, úgy érzem haragszik rám, de nem értem miért nem tudom mivel bántottam meg vagy hogy mégis mi a baj, de az tuti, hogy valami nem stimmel és ez nagyon nagyon nem tetszik. Kezdek elszigetelődni a rengeteg barátból most valahogy egyet sem látok és ez biztosan nem oké. Nem leszek megint az elszigetelt furcsa csaj aki az előző sulimban voltam, abból egyszer elég volt. Azt hiszem a holnapot valahogy csajos nappá kell alakítanom ránk férne egy lelkizés, valami kúszik felénk az árnyékból, szóval holnap felkattintom a villanyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése