2012. augusztus 13., hétfő

5.nap

Ezt a napot apára szántam illetve egész konkrétan egy Rotarys jópofi grillezésre. Tulajdonképpen nem is volt olyan rossz a kaja finom volt, találtam egy cuki kis kutyát, az egész estés mosolygás, pedig már reflexszerűen működik nálam. A gólyatáboros csalódásom csak tovább durvul a szerencsétlen akit mi kilöktünk magunk közül mert tolerálhatatlan volt, az egyedi, az utánozhatatlan Dj Béry szervező volt, és van barátnője, komolyan kezdek aggódni, hogy túl értékelem magam. Ráadásul sajnos maga a tábor sem volt olyan rossz mint reméltem, nem vagyok rossz indulatú csak szerettem volna, ha bebizonyosodik, hogy nem okos ötlet az utolsó percben szervezői brigádot váltani. Megcsináltuk a két bált reméltem, hogy miénk lesz a jutalom is, tévedtem... Mindenesetre emiatt újra beszélő viszonyba keveredtem a bálok tejhatalmú szervezőjével, aki mellékesen kishíján összetörte a szívem, tulajdonképpen amióta véget vetett a se veled se nélküled huzavonának nem teljesen találtam önmagamra ráadásul olyan elvárásokat támasztok másokkal szemben amik teljesíthetetlenek, tulajdonképpen egy másik 10-en éves közgazdást szeretnék, nem tesz jót, hogy újra dumálni kezdünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése